۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۹۴۹۲۶
آیت الله نعیم آبادی تاکیدکرد؛

لزوم ترویج و تقویت مسائل عقیدتی در جامعه 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر ترویج و تقویت مسائل عقیدتی در جامعه گفت: دشمن امروز روش هجمه خود را عوض کرده و از طریق جنگ نرم و مقابله با افکار و اعتقادات وارد میدان جنگ شده است.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه امام سجاد(ع) ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام زین العابدین(ع) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: سپاه مجموعه‌ای است که امام راحل برای حفاظت از انقلاب اسلامی تأسیس کردند و جوشش این نیرو از درون انقلاب سبب کارآمدی آن در دفاع از ارزش‌ های انقلابی و اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از لحاظ نظامی جرأت مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد افزود: دشمن تجربه شکست در هشت سال دفاع مقدس را دارد و دیگر اشتباه خود را تکرار نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: امروز ما باید مسائل عقیدتی را در جامعه رواج دهیم و تقویت کنیم، چرا که دشمن امروز روش هجمه خود را عوض کرده و از طریق جنگ نرم و مقابله با افکار و اعتقادات وارد میدان جنگ شده است.

آیت الله نعیم آبادی خطاب به پاسداران ابراز داشت: شما پاسداران ولایتمدار انقلاب اسلامی در واقع پاسدار تمام مرزهای اسلامی هستید و هر جا که احساس کنید اسلام در خطر باشد، آمادگی خود را با لبیک گفتن به رهبری اعلام خواهید کرد.

وی همچنین بیان کرد: مفتخریم که میلاد نور سرور آزادگان جهان ابا عبدالله الحسین(ع) بنام روز پاسدار نامگذاری شده است، چراکه ابا عبدالله حسین (ع) با نثار جان خود و به اسارت رفتن خاندان خود اسلام ناب را احیا کرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه قانون سپاه را محدود به یک تشکیل صرفا نظامی ندانسته است، بلکه آن را نهادی خوانده است که در تمام عرصه های هجومی دشمن نقش آفرین است، تصریح کرد: سپاه پاسداران در هر عرصه ای که دشمن هجوم کند چه در عرصه جنگ سخت، چه نیمه سخت و نرم، تکلیفی قانونی دارد تا با تمام قوا به جنگ دشمن رود.

آیت الله نعیم آبادی اظهار کرد: جانبازان انقلاب اسلامی سند حقانیت نظام ما هستند و اگر شهدا امروز در کنار ما نیستند، جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که در جامعه ما حضور دارند و باید قدر آن‌ها را بدانیم./851/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات